Medicina Familiei in Germania

DanielaA
Posts: 3
Joined: Sun Jan 23, 2011 11:29 am

Medicina Familiei in Germania

Postby DanielaA » Mon Jan 24, 2011 11:41 pm

As avea o rugaminte,
Cine imi poate oferi imformatii despre rezidentiatul pe Medicina Familiei in Germania, sunt sanse ca si medic rezident roman? si care sunt pasii ?
Multumesc

" Situaţia nu este deloc roz, dat fiind că medicii în vârstă ies la pensie în curând iar cei tineri se refugiază în alte locuri, iar statul nu ia nici o măsură pentru a combate acest fenomen numit exodus letalis (plecare cu consecinţe catastrofale). Mai mult de jumătate din medicii de familie şi specialişti de la cabinetele private din Germania au vârsta de peste 60 de ani, iar 12 la sută sunt mai bătrâni de 60 de ani. Conform legii germane, medicii de la cabinetele private trebuie să se pensioneze la 68 de ani.
În următorii zece ani peste 60 la sută din medicii din cabinetele private vor trebui să iasă la pensie din motive de vârstă, perspectiva înlocuirii lor cu alţii noi fiind redusă..."

User avatar
Chingachgook
addicted
addicted
Posts: 23561
Joined: Wed Nov 26, 2003 6:34 pm
Location: in hamac

Re: Medicina Familiei in Germania

Postby Chingachgook » Tue Jan 25, 2011 12:24 am

dureaza 5 ani

nu e asa usor de luat cum se spune intrucat au viata cea mai usoara
Sunt cel mai pașnic om din lume. Dorințele mele sunt: o căsuță modestă, un pat bun si o gradina cu pomi. Iar dacă Domnul Dumnezeu ar vrea să mă facă într-adevăr fericit, as vedea spânzurați în acești pomi șase sau șapte din dușmanii mei...

DanielaA
Posts: 3
Joined: Sun Jan 23, 2011 11:29 am

Re: Medicina Familiei in Germania

Postby DanielaA » Tue Jan 25, 2011 1:25 am

Nu stiu daca e corect, allgemeinmedizin = familienmedizin weiterbildung este acelasi lucru?
Nu ar fi asa mare problema sa fac 5 ani, ba ma bucur, intr-un fel, sincer in ro mi se parea putin 3 ani, si mai ales cat de mult se face in ro, peste unele stagii se sare direct, da ma rog.