restante si proiect

paulact
Posts: 3
Joined: Sun Jul 12, 2015 10:55 pm

restante si proiect

Postby paulact » Sun Jul 12, 2015 11:08 pm

Salut! Vroiam sa cer cateva sfaturi legate de situatia mea. Sunt studenta, umreaza(sper) sa trec anul 2, doar ca am avut niste probleme. Nu dau vina pe nimic, sunt perfect constienta ca a fost pur si simplu vina mea, dar n-am reusit sa ma adaptez prea usor la noul mediu, nu stiam nici la ce sa ma astept si am cam avut probleme in sesiune, astfel ca acum am restante de pe ambele semestre,doua anatomii, biologia celulara si biochimia de pe primul semestru. E putin cam critica situatia mea,dar m-am hotarat ca vreau sa raman la aceasta facultate si imi voi sacrifica vacanta pentru asta. Primul semestru a fost mai greu, m-am si mutat de vreo doua ori,si asta e,nici nu am invatat cum trebuie,recunosc.Pe semestrul doi m-am redresat chiar foarte bine. Ce am nevoie sunt cateva sfaturi despre cum pot invata mai eficient anatomia,ma simt depasita uneori...adica cei care au luat note mari,cum au invatat sau ce i-au ajutat? de asemenea si pentru biocel m-ar ajuta ceva informatii,in special de unde pot invata materia mai organizat...Repet, nu dau vina pe cine stie ce,cum am mai vazut, sunt constienta de greseala mea si vreau s-o repar deoarece e visul meu sa devin doctorita si stiu ca pot; tot ce cer sunt niste sfaturi sau opinii.
Despre cealalta problema, nu ma priveste in mod direct. E legat de congresul de anatomie in special. Vroiam sa stiu cum arata o lucrare facuta de studenti cu care s-ar putea participa. Ma refer la teme din anii precedenti si daca aceste lucrari au fost publicate sau exista undeva sa pot vedea formatul si nivelul lor. Intreb in special pe cei care au participat. Nu e vorba de plagiat sau mai stiu eu ce, pur si simplu sunt curioasa daca se pot gasi unele lucrari sa le vad ca format,orientativ. Multumesc!

User avatar
Calico
addicted
addicted
Posts: 42412
Joined: Tue Mar 16, 2004 12:27 pm

Re: restante si proiect