rezidentiat chirurgie pediatrica

Punct si de la capat. MS propune o noua lege pentru rezidentiat
User avatar
carinutz
junior
junior
Posts: 27
Joined: Fri Feb 10, 2006 8:23 pm
Location: cluj-napoca

rezidentiat chirurgie pediatrica

Postby carinutz » Tue Nov 06, 2007 1:59 pm

Salut. Ce stiti despre chirurgia pediatrica in Bucuresti? Cam care e concurenta? Si care clinica e mai buna? Ce dotari au? Cum sunt profesorii? Merita sa imi aleg la rezidentiat specialitatea asta in Bucuresti? Eu sunt clujean. Ce stiti, cum o sa fiu privit acolo (clujean care a terminat facultatea la Cluj )? Se face treaba buna? Sau mai bine ma las de meserie si-mi aleg spm in Ardeal ? Astept un raspuns. Mersi.
to be or not to be

User avatar
optimus
senior
senior
Posts: 251
Joined: Sat Apr 09, 2005 11:51 pm

Postby optimus » Tue Nov 06, 2007 2:22 pm

Ia mai intai examenul si apoi intreaba de specialitatea respectiva.Ai suficient timp dupa examen sa te informezi.
REST IN PEACE!

User avatar
Lex
senior
senior
Posts: 182
Joined: Thu Sep 25, 2003 4:13 pm
Location: download complete

Postby Lex » Tue Nov 06, 2007 2:30 pm

Parca erau si locuri de chir ped si la cluj. De ce nu iei chir ped la Cluj?

User avatar
carinutz
junior
junior
Posts: 27
Joined: Fri Feb 10, 2006 8:23 pm
Location: cluj-napoca

Postby carinutz » Tue Nov 06, 2007 2:30 pm

era vorba de o simpla informatie. apreciez daca o poate oferi cineva.
to be or not to be

User avatar
tzi-tzi
junior
junior
Posts: 60
Joined: Mon Feb 26, 2007 4:53 pm

Postby tzi-tzi » Tue Nov 06, 2007 2:31 pm

eu am facut la spitalul Marie Curie si nu pot sa zic ca m-a impresionat ceva....adica aparatura veche (sau mai bine zis "vai de mama lor"), profii nu prea interesati de noi (am cam sprijinit peretii). poate cu rezidentii se poarta altfel, nu stiu asta.

poate la Gr. Alexandrescu e altceva, ca pare mai aranjat...asa din afara.