Internet in camine

anunturi, tehnicals, info
d_cri
newbie
newbie
Posts: 7
Joined: Fri Jan 07, 2005 8:13 pm

Internet in camine

Postby d_cri » Fri Feb 18, 2005 6:59 pm

Helloo...please help me...

Sunt medic rezident si locuiesc in Caminul A5 Belvedere...undeva prin Regie , Strada Cristian Pascal.

Nu exista internet in camin ..as vrea sa ma conectez ...stie cineva cum as putea sa intru in retea ...daca se poate rapid si relativ acceptabil ca si pret??

Thx.. :D

Enemy
elder
elder
Posts: 1141
Joined: Fri Sep 12, 2003 5:41 pm
Contact:

Postby Enemy » Sun Feb 20, 2005 9:24 pm

ceva mai simplu ar fi sa iti tragi net de la baietii din A1,A2 , cu caminele de la medicina nu vad cum ai putea avea retea...

User avatar
victor
elder
elder
Posts: 1761
Joined: Sun Jul 06, 2003 8:22 am
Contact:

Postby victor » Sun Feb 20, 2005 9:58 pm

UMF a a luat doar anul acesta in adminstratie caminele din belvedere, si nu prea e usor sa se obtina fonduri pentru extinderea retelei in directia asta. Din pacate - ce pot sa spun - daca nu exista acolo "ceva", incearca fie prin astral, fie zapp, fie linie telefonica.

Enemy
elder
elder
Posts: 1141
Joined: Fri Sep 12, 2003 5:41 pm
Contact:

Postby Enemy » Mon Feb 21, 2005 1:42 am

victor wrote:UMF a a luat doar anul acesta in adminstratie caminele din belvedere, si nu prea e usor sa se obtina fonduri pentru extinderea retelei in directia asta. Din pacate - ce pot sa spun - daca nu exista acolo "ceva", incearca fie prin astral, fie zapp, fie linie telefonica.



cum adik le-a luat in administratie? caminul acela galben construit nou e al UMF sau vb de a-uri ?
si sfatul cu zapp/ astral/ modem .. nu cred k e prea bun, baiatul vrea ceva de calitate banuiesc..

d_cri
newbie
newbie
Posts: 7
Joined: Fri Jan 07, 2005 8:13 pm

Postby d_cri » Thu Feb 24, 2005 3:35 pm

thx enemy ...

nu stiu daca e de bine sau de rau ...dar ultima oara cand am verificat eram fata....
:twisted: