Rezidentiat pe medicina interna

Pentru ca o merit: info rezidenti; barfe din spitale
User avatar
boeing+1
newbie
newbie
Posts: 6
Joined: Wed Nov 23, 2011 10:27 am

Rezidentiat pe medicina interna

Postby boeing+1 » Sun Dec 18, 2011 4:06 pm

Salutare tuturor, sunt medic rezident in anul I! m-ar interesa sa aflu cam tot ce tine de medicina interna.
acum ma intereseaza in special programa analitica, pentru a-mi procura cat mai rapid cartile de care voi avea nevoie.
mai vreau sa stiu si daca DSP-ul aferent spitalului la care lucrez imi poate oferi vreo facilitate in ceea ce priveste locul de cazare sau decontarea transportului...
daca sunteti in masura sa-mi raspundeti,va voi fi profund recunoscatoare, multumesc!

User avatar
Chingachgook
addicted
addicted
Posts: 23561
Joined: Wed Nov 26, 2003 6:34 pm
Location: in hamac

Re: Rezidentiat pe medicina interna

Postby Chingachgook » Sun Dec 18, 2011 5:15 pm

dupa ce m-am adunat de sub masa unde cazusem din cauza rasului

dsp-ul nu are nicio treaba cu cazarea sau transportul tau.
Sunt cel mai pașnic om din lume. Dorințele mele sunt: o căsuță modestă, un pat bun si o gradina cu pomi. Iar dacă Domnul Dumnezeu ar vrea să mă facă într-adevăr fericit, as vedea spânzurați în acești pomi șase sau șapte din dușmanii mei...

User avatar
187.92a
addicted
addicted
Posts: 47429
Joined: Fri Dec 10, 2004 7:59 pm

Re: Rezidentiat pe medicina interna

Postby 187.92a » Sun Dec 18, 2011 7:03 pm

boeing+1 wrote:Salutare tuturor, sunt medic rezident in anul I! m-ar interesa sa aflu cam tot ce tine de medicina interna.
acum ma intereseaza in special programa analitica, pentru a-mi procura cat mai rapid cartile de care voi avea nevoie.
mai vreau sa stiu si daca DSP-ul aferent spitalului la care lucrez imi poate oferi vreo facilitate in ceea ce priveste locul de cazare sau decontarea transportului...
daca sunteti in masura sa-mi raspundeti,va voi fi profund recunoscatoare, multumesc!