chiurgie plastica

stiri medicale; cazuri clinice
ruxandralcc
Posts: 1
Joined: Wed Oct 06, 2004 6:36 pm
Location: Cluj-Napoca
Contact:

chiurgie plastica

Postby ruxandralcc » Wed Oct 06, 2004 6:55 pm

Salut

Cred ca nu este locul meu pe aici..dar in fine...am si eu o intrebare?

Prietenul meu a suferit un accident acum 2 ani, accident in urma caruia a suferit o taietura pe partea stinga a obrazului. Deasemenea in anumite locuri este afectat si nervul...
Ce se paote face pentru ca el sa beneficieze de o operatie de refacere a nervului gratuita si derefacere a obrazului...
Stiti cum sunt studentii niciodata nu au bani...ei si cazul acesta este la fel...adaug ca prietenul meu este student la Facultatea de Stiinte Politice si este din Republica Moldova.
Daca ma puteti ajuta cu o informatie v-as fi recunoscatoare...

Salut
Ruxy
Ruxy

laurad
junior
junior
Posts: 38
Joined: Fri Aug 13, 2004 1:24 pm

Postby laurad » Thu Oct 07, 2004 10:53 am

Spitalul Universitar si Spitalul de urgenta Floreasca au camere de garda pentru chirurgie plastica si reconstructiva. Acolo il poate vedea cineva care sa va dea o parere avizata si, teoretic, gratuit. Daca aveti mai multe pareri, puteti opta pentru cea mai avantajoasa varianta. Succes!

User avatar
muky
junior
junior
Posts: 58
Joined: Sun Jul 06, 2003 1:56 am
Location: prin zona...

Postby muky » Thu Oct 07, 2004 9:37 pm

La Floreasca in sectia de chirurgie plastica politica e urmatoarea: pacientii acuti ( ceea ce nu e cazul prietenului tau avand in vedere ca are aceasta problema de 2 ani ) sunt tratati de catre echipa de garda in urgenta; pacientii cronici tre' sa-i vada Prof. Lascar care are program de consultatii in fiecare zi de luni pana vineri de la 7.30 ( tre sa fii acolo pe la 7 sau eventual sa faceti o programare ) la etajul 5 la chir. plastica...

User avatar
damonik
senior
senior
Posts: 207
Joined: Sun Jul 06, 2003 1:00 pm
Location: space, the final frontier
Contact:

Postby damonik » Sat Oct 09, 2004 1:11 pm