medic psihotrope

stiri medicale; cazuri clinice
User avatar
alimori
elite
elite
Posts: 7706
Joined: Sat Jul 12, 2003 11:21 pm

medic psihotrope

Postby alimori » Sat Aug 28, 2004 8:12 am

In prezent, retetele prin care sunt procurate medicamentele psihotrope nu prezinta nici un element de securitate, ele putand fi falsificate cu usurinta. Medicamentele psihotrope, din categoria carora fac parte Fortralul, Diazepamul, Xanax, Distonocalm sau Nitrazepamul, in combinatie cu alcoolul pot produce efecte halucinogene si sunt consumate in special de persoanele care se drogheaza.

Biroul de presa al MS


:roll: Mi-e cam jena sa intreb, ca doar a aparut in comunicatul de presa al ministerului, da` am cautat prin farmaco, legala si psihiatrie... Ati auzit de asemenea efecte fabuloase in combinatie cu alcoolul? Din cate stiu e risc doar de depresie severa a respiratiei. :drinking:

Darth Bane
Posts: 4
Joined: Fri Sep 03, 2004 10:33 pm

??!!

Postby Darth Bane » Fri Sep 03, 2004 11:11 pm

Eu nu sint medic. N-am nimic de-a face cu medicina.

In viata mea, cind n-am putut sa dorm, am luat uneori diazepam. Cred ca am luat pina acum, in ani si ani de zile, maxim 10 pastile.

Explicati-mi si mie ce rau am facut!

Mi se pare o mare magarie faptul ca nu se mai pot cumpara de la farmacie fara reteta, ca inainte.

Trebuie sa merg la medic pentru o insomnie ocazionala, de 1-2 nopti? Vi se pare logic asa ceva? Mie nu, si n-am s-o fac.

Alta data, cind tuseam ingrozitor, am luat codeina.

Nu am devenit addicted, si nu s-a intimplat nimic rau.

Ce este rau in asta?

Mi se pare foarte rea noua tendinta ca din ce in ce mai multe medicamente sa se dea numai cu reteta! Cind sint gripat de-i vai de capul meu si tusesc mai-mai sa-mi scuip plaminii, numai de mers la doctor nu-mi arde!

cerbu
elder
elder
Posts: 1054
Joined: Sun Jul 13, 2003 2:32 pm

Postby cerbu » Sat Sep 04, 2004 1:01 am

ok am sa incerc sa raspund.

numai pentru ca tu nu abuzezi diazepam si codeina nu inseamna ca altii nu o fac.