Fumatul interzis

care ne mananca zilele
White2
newbie
newbie
Posts: 13
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:18 pm

Fumatul interzis

Postby White2 » Tue Oct 17, 2006 8:31 pm

Pe holurile facultati sunt destul de multe afise care informeaza studentii cu privire la faptul ca fumatul este interzis si ca amenzile sunt destul de mari . Cu toate ca holurile sunt impanzite de astfel de afise , sunt foarte multi studenti care stau si fumeaza pe hol .

Nu e nimeni sa ii atentioneze ?
Chiar nu se poate face nimic pentru a respecta aceasta lege ?

User avatar
rox
elder
elder
Posts: 836
Joined: Sat Apr 29, 2006 3:29 pm
Location: bucuresti
Contact:

Postby rox » Tue Oct 17, 2006 10:14 pm

nu. get used to it. eventual cere-i un foc lui ispas. :D ( desi ne-a zic sa nu mai fumeaza de 5 ani...si cu toate astea, in fiecare dimineata ar fuma o tigara. intr-o zi l-a vazut in pauza pe unul fumand la colt si citez " mi-a lasat gura apa" )
In odaia stramta,
Pe un pat diform,
Zac strivit in perne
De un pumn enorm.

User avatar
Phat Skidz
dɥɐʇ sʞıpz
Posts: 17809
Joined: Sun Jul 06, 2003 9:51 am

Postby Phat Skidz » Tue Oct 17, 2006 10:25 pm

Ce mai fumeaza studentii zilele astea?
SUNT BOȘOROGUL IMEDULUI

User avatar
monicutza
elder
elder
Posts: 678
Joined: Tue Apr 19, 2005 9:02 pm
Location: bucuresti

Postby monicutza » Tue Oct 17, 2006 10:41 pm

stiu k urla femeia de servici k sunt mucuri pe jos :P :twisted:

User avatar
lulutza
senior
senior
Posts: 352
Joined: Wed Aug 24, 2005 10:46 pm

Postby lulutza » Tue Oct 17, 2006 10:56 pm

astia care fumeaza pe holurile unde mai circula si nefumatori sunt ca aia care fumeaza in lift....
"The moral sense in mortals is the duty we have to pay on mortal sense of beauty"

User avatar
b3
elite
elite
Posts: 4122
Joined: Fri Jul 25, 2003 2:22 pm
Location: Bucuresti

Postby b3 » Wed Oct 18, 2006 3:31 pm

si stai sa vina sesiunea sa vezi atunci ce ceatza e pe hol :D nu stii ce sa alegi: fumul sau frigul daca deschizi geamurile sa se aeriseasca :D