U.R.G.E.N.T.Z.A. !!!!

care ne mananca zilele
irinuk
newbie
newbie
Posts: 9
Joined: Wed Nov 23, 2005 1:59 am

U.R.G.E.N.T.Z.A. !!!!

Postby irinuk » Tue Jan 31, 2006 8:18 pm

sunt studenta anul 1 medicina carol davila bucuresti.Azi am picat laboratorul de genetica din motive bine cunoscute.Acum as dori sa inmoi situatia si sa gasesc o solutie.Profa mi-a zis ca nu mai am nici o sansa si ca ne vedem in toamna...Dar nu as putea crede asa ceva.....Daca cineva are vrun numar de tel de la vrun asistent de genetica anu 1...e rugat sa ma contacteze....e cu adevarat urgenta..mai am putin si incep sesiunea...si as dori sa pot beneficia si de examenul de genetica....

BAFTA IN SESIUNE .............IRINA M

User avatar
Chingachgook
addicted
addicted
Posts: 23561
Joined: Wed Nov 26, 2003 6:34 pm
Location: in hamac

Re: U.R.G.E.N.T.Z.A. !!!!

Postby Chingachgook » Wed Feb 01, 2006 12:57 am

irinuk wrote:Daca cineva are vrun numar de tel de la vrun asistent de genetica anu 1...e rugat sa ma contacteze


nasol daca din anul 1 ai venit cu mentalitati din astea.....


kooksee
Sunt cel mai pașnic om din lume. Dorințele mele sunt: o căsuță modestă, un pat bun si o gradina cu pomi. Iar dacă Domnul Dumnezeu ar vrea să mă facă într-adevăr fericit, as vedea spânzurați în acești pomi șase sau șapte din dușmanii mei...

User avatar
tripleX
senior
senior
Posts: 245
Joined: Thu Jan 26, 2006 12:36 am
Location: outhere somethere

Postby tripleX » Wed Feb 01, 2006 1:04 am

dc kooksee intuieste bine ce zice el acolo e drept!
de ce crezi/vrei sa/ rezolvi totul cu un telefon...? nu ai cu cine vorbi decat cu asistentul de la grupa ta, cu care ai lucrat si/sau cu profesorul de la curs. si daca ei asa politica vor sa duca... (adica "no second chance") atunci asta e!
(si sa sti ca politica ca asta este cea din regulament!)
"Infernul este pavat cu bune intentii" - Samuel Johnson

User avatar
bogdanescu
senior
senior
Posts: 272
Joined: Fri May 20, 2005 8:29 pm

Postby bogdanescu » Wed Feb 01, 2006 2:45 pm