U.M.F. Craiova

care ne mananca zilele
R.S.
junior
junior
Posts: 42
Joined: Wed Feb 02, 2005 9:49 pm
Location: In Pom
Contact:

U.M.F. Craiova

Postby R.S. » Mon Feb 07, 2005 8:36 pm

Ce parere aveti despre UMF Craiova ? Care sunt diferentele intre Bucuresti si provincie ?

User avatar
MORENA
senior
senior
Posts: 376
Joined: Sun Aug 22, 2004 6:10 pm
Location: Pe muchie de cutit

Postby MORENA » Mon Feb 07, 2005 11:37 pm

eu una nu am idee ca nu am facut la craiova. :D

User avatar
adamaria
senior
senior
Posts: 216
Joined: Mon Jul 12, 2004 7:05 pm

Postby adamaria » Tue Feb 08, 2005 1:20 pm

eu sunt din craiova....dar sunt studenta la umf bucuresti.
la craiova, din cate stiu eu, PILELE sunt de baza( am avut un coleg de liceu mai "slabutz" la IQ care la medicina craiova are bursa...guess what...tatal lui e medic :evil: ).....ei bine..poate si in Bucuresti se mai intampla chestii din astea...dar nu in modul barbar caracteristic Craiovei.
Asa ca .....sfatul meu e sa alegi Bucurestiul.....oricum nu e mult mai departe de Slatina decat e Craiova....iar viata si oamenii sunt total diferiti

User avatar
crisa_s
senior
senior
Posts: 433
Joined: Sun Jan 23, 2005 9:49 pm
Contact:

Postby crisa_s » Tue Feb 08, 2005 4:55 pm

ironia face ca eu sa fiu din bucuresti si studenta la craiova. big mistake...., daca vrei sa faci ceva cu medicina si daca ai de ales uita de craiova. aici pilele de te omoara, daca eu nu am avut pile si nici bani de spaga, nu mi-au dat transferul si uite asa am fost nevoita sa raman la craiova. Sfatul meu fugi!!!!!!!

R.S.
junior
junior
Posts: 42
Joined: Wed Feb 02, 2005 9:49 pm
Location: In Pom
Contact:

Postby R.S. » Tue Feb 08, 2005 5:21 pm