Germania, erasmus, transfer

care ne mananca zilele
User avatar
Burundanga
elder
elder
Posts: 1157
Joined: Thu Aug 08, 2013 1:57 am

Germania, erasmus, transfer

Postby Burundanga » Wed Mar 18, 2015 10:55 pm

Salut, sunt student in anul 2, la anul vreau sa merg cu erasmus la Leipzig. Bursa e de un semestru. Eu doresc in timpul cat sunt acolo sa ma interesez ce trebuie sa fac si pt transfer, ca in anul 4 sa fiu deja transferat acolo. Insa, bursa fiind de un semestru asta inseamna ca pierd un sems de semio de aici si cand ma intorc dau de semio si restu materiilor. In cazul in care nu reusesc sa ma transfer, nu cred ca merita sa pierd semio aici doar pt un sems acolo. Orice informatie sau parere e bine venita. Multumesc mult

User avatar
Festina
elder
elder
Posts: 1757
Joined: Wed Oct 19, 2011 8:19 am

Re: Germania, erasmus, transfer

Postby Festina » Thu Mar 19, 2015 10:18 pm

paulcatalin wrote:Salut, sunt student in anul 2, la anul vreau sa merg cu erasmus la Leipzig. Bursa e de un semestru. Eu doresc in timpul cat sunt acolo sa ma interesez ce trebuie sa fac si pt transfer, ca in anul 4 sa fiu deja transferat acolo. Insa, bursa fiind de un semestru asta inseamna ca pierd un sems de semio de aici si cand ma intorc dau de semio si restu materiilor. In cazul in care nu reusesc sa ma transfer, nu cred ca merita sa pierd semio aici doar pt un sems acolo. Orice informatie sau parere e bine venita. Multumesc mult

Nu pierzi ba nimic la semio ... Ce-ai ? Semio din Ro se invata in 2 saptamani (MAXIM) ... Cat de greu e sa inveti sa spijini peretii ?
Nemtzii au vreo metodologie pentru transfer ?
Ai vorbit cu universitatea despre conditiile de eligibilitate ?
Daca esti cu adevarat destept si nu un pustan rasfatat cu multe fumuri , vei realiza ca ai muuuuuult mai multe de invatat de acolo intr-un semestru decat aci la noi !
Kooksee , stiu ca tu consideri ca UMF e Harvard , dar de la inaltimea ta e si normal sa vezi asa ...